Analýza se zabývá zjišťováním informací o vás a vaší společnosti, abychom byli schopni vymyslet vhodnou marketingovou strategii.
Jaké jsou nabízené produkty a služby, jejich rozdělení, výhody a nevýhody proti konkurenci atd. Dále sezabýváme vašimi zákazníky, tj. kdo to je, jaké skupiny zákazníků máte, velkoobchod / maloobchod, jaké jsou společné znaky zákazníků, co oceňují na Vašich produktech / službách. Jestli a jak často se vracejí, co pro to děláte, aby se vraceli, jak získáváte v současné době zákazníky, jak jste v tom úspěšní. Dále se analýza zabývá vaší konkurencí, t.j. kdo to je, srovnání s nimi atd. Poslední částí jsou Vaše současné prodejní kanály a marketingové aktivity (web, reklama, …) a samozřejmě také Vaše cíle a očekávání od marketingových aktivit.
Součástí základní analýzy může být i analýza klíčových slov, t.j zjištění jaké výrazy, týkající se vašich produktů či služeb a v jakém objemu hledají lidé ve vyhledávačích.
V rámci analýzy si projdeme i vaši aktuální webovou prezentaci včetně pohledu na chování návštěvníků vašeho webu. Snažíme se odhalit proč se návštěvníci nechovají tak, jak si přejete a navrhnout možná vylepšení.